„Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji

Jedenasty sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,81 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu dziewiątej serii produkcja straciła 170 tys. widzów. Nadal daje jednak TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji
"Ojciec Mateusz" (Artur Żmijewski) - fot. ATM Studio

Premierowe odcinki jedenastej serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 6 marca br. Trzy pierwsze oglądało średnio 4,81 mln widzów. Przełożyło się to na 29,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów. Udział w grupie 4+ także spadł, za to wzrósł w grupie 16-49. Rok temu pierwsze trzy odcinki serialu TVP1 oglądało bowiem 4,98 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 30,85 proc. oraz 21,35 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest obecnie zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas końcówkę „Na Wspólnej” oraz „W-11 - Wydział Śledczy”, co przekłada się na 15,33 proc. udziału. Dalej plasują się Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki”; 10 proc.) oraz TVP2 (gł. „Na sygnale”; 8,53 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]