SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OK Human przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną Clovin

Polski producent chemii gospodarczej Clovin wybrał agencję OK Human do współpracy strategiczno-kreatywnej. Wcześniej obsługą w tym zakresie zajmowała się FCB&theMilkman. 

Agencję OK Human założyły Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, które odeszły z agencji FCB&theMilkman - i to właśnie ta agencja obsługiwała wcześniej firmę Clovin.

- Po paśmie sukcesów jakie osiągnęliśmy wspólnie z Małgorzatą Drozdowską i Agnieszką Klimczak (założycielki OK Human – przyp.) od początku naszej współpracy – Communication of the Year KTR w zeszłym roku, Klient Roku w Innovation, poczwórny finał w Cannes Lions, najwyżej oceniona reklama TV w KTR w 2023, Złote Effie w Polsce i jedyna polska kampania nagrodzona złotem na Effie Awards Europe w 2023r., było dość oczywiste, że chcemy współpracować z zespołem, który stoi za tymi sukcesami – mówi Bartosz Woźnicki wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Clovin.

- Kreatywność to ludzie, którzy stoją za kampaniami, zarówno po stronie agencji jak i klienta. Cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak wyjątkowymi klientami, którzy szukają nowych dróg poza utartymi szlakami komunikacji. Jesteśmy dumne z lokalnych, europejskich i światowych sukcesów Clovin, ale równie dumne, że stworzona przez nas reklama proszku do prania jest hitem youtuba z oglądalnością 95% do 60 sekundy. Kreatywność to nie tylko nagrody, ale przede wszystkim efektywność – mówi Małgorzata Drozdowska, co-owner w OK Human.

Umowę zawarto bez przetargu na czas nieokreślony. 

Dołącz do dyskusji: OK Human przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną Clovin

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
And
czyli że zrobiły w bambuko tego ex-wspólnika?
odpowiedź