Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)

Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot sklepów Lidl z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązujący do stylistyki filmu „Ojciec Chrzestny” promuje dwa dania z kuchni włoskiej dostępne za ok. 20 zł: lasagne i spaghetti. Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a produkcją - GPD Studio Filmowe.

To kolejny spot Lidla z Okrasą i Brodnickim nawiązujący do filmu. W jednej z poprzednich reklam kucharze wcielili się w rolę bohaterów „Kingsajzu”, promując pizzę i banicę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe