SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)

Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

Spot sklepów Lidl z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązujący do stylistyki filmu „Ojciec Chrzestny” promuje dwa dania z kuchni włoskiej dostępne za ok. 20 zł: lasagne i spaghetti.

Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a produkcją - GPD Studio Filmowe.

>>> Branża pozytywnie o Lidlu z Brodnickim i Okrasą: skuteczna strategia, awans wizerunkowy
 

To kolejny spot Lidla z Okrasą i Brodnickim nawiązujący do filmu. W jednej z poprzednich reklam kucharze wcielili się w rolę bohaterów „Kingsajzu”, promując pizzę i banicę.

Dołącz do dyskusji: Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
ciekawe, czy oni sami jedzą to, co reklamują z supermarketu, he he...
odpowiedź