Old Spice z reklamą po francusku na tegorocznych Grammy

W przerwie reklamowej w czasie transmisji gali wręczenia nagród muzycznych Grammy, wyemitowano reklamę marki Old Spice w całości po francusku i bez napisów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterką spotu "Czerwony sweter"  jest kobieta tęskniąca za poznanym w przeszłości mężczyzną. Po kilkusekudowym monologu pada hasło „Old Spice”, ale nie znający francuskiego widzowie nie wiedzą, do czego konkretnie się ono odnosi. W kolejnych sekundach spotu okazuje się, że „Old Spice” zaginął, a bohaterka rozpoczyna jego poszukiwania. Pomagają jej rzesze kobiet z całego miasta. Wszystkie wykrzykują hasło „Old Spice”.

W końcowej scenie wydaje się, że zguba się znalazła – z samych ujęć można wywnioskować, że był to mężczyzna z dawnych lat. Dla niefrancuskojęzycznych odbiorców wydźwięk reklamy zmienia się jednak po nałożeniu napisów. Okazuje się, że kobieta w spocie szukała psa, wabiącego się Old Spice po dawnym przyjacielu.

W zamyśle twórców spot nakręcono po francusku po to, by sparodiować głównie reklamy znanych marek perfum.

- Old Spice wyśmiewa niektóre tropy z reklam perfum i burzy przekonanie, że pasuje do nich tylko szykowne, szklane opakowanie z fantazyjną metką i nazwą – komentuje Janine Miletic, dyrektor marki Old Spice w P&G.

Grammy to prestiżowe nagrody amerykańskiego przemysłu muzycznego, przyznawane przez Narodową Akademię Sztuki i Techniki Rejestracji. Najwięcej statuetek zdobył w tym roku Bruno Mars – sześć.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?