Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6

Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6
fot. mat.pras.

W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku.

Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.

Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/cQsZ77rIOfs" title="Spot MAG-Vitum B6 15" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]