SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OleOle.pl reklamowany na kanale youtube’owym „Olek i Olek” (wideo)

Ruszył kanał youtube’owy „Olek i Olek” promujący internetowy sklep OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap).

Article

Na kanale „Olek i Olek” będzie publikowany cotygodniowy program prowadzony przez Filipa Lipieckiego i youtubera Andrzeja Treneiro. Będą oni poddawać ekstremalnym testom sprzęty i gadżety z oferty sklepu internetowego OleOle. Pokazane zostaną m.in. wybuchające komputery, wystrzeliwane w kosmos telefony i „torturowane” telewizory, a jednocześnie przekazywane będą odpowiedzi na pytania dotyczące konkretnych produktów.

 

- Kanałem Olek i Olek chcemy wprowadzić nową jakość na polskim, technologicznym YouTube. Zdajemy sobie sprawę z tego, że na platformie liczy się autentyczność, szczerość i rzetelność. Dlatego też Filip i Andrzej mają całkowitą swobodę w wyrażaniu opinii na temat produktów, które testują. Naszym celem jest pokazanie technologii w sposób nieszablonowy, zabawny i przyswajalny dla youtubowego widza - opisuje Paweł Dąbkowski, specjalista ds. treści wideo OleOle.

 

- Cieszymy się, że możemy dzielić się swoją pasją do technologii i dostępem do najnowszego sprzętu elektronicznego, a przy tym pozwolić sobie na pełną niezależność w wyrażaniu opinii. Już na pierwszym spotkaniu z TalentMedia określiliśmy sobie, że w tym projekcie to widz i odpowiedź na jego potrzeby w warstwie merytorycznej i rozrywkowej są dla nas najważniejsze - dodaje Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle.

 

Za koncepcję kreatywną, strategię, produkcję, dystrybucję i zakup mediów na potrzeby całej tej kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia (należy do holdingu Mediacap). Pozyskała to zlecenie w przetargu, nawiązała długofalową współpracę z OleOle.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OleOle.pl reklamowany na kanale youtube’owym „Olek i Olek” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl