Olga Adamkiewicz z szerszymi kompetencjami w Jeronimo Martins

Olga Adamkiewicz, która w Jeronimo Martins Polska (Biedronka) odpowiada za marketing drogerii kosmetycznych Hebe i aptek Na Zdrowie, poszerzyła swoje kompetencje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olga Adamkiewicz z szerszymi kompetencjami w Jeronimo Martins
Olga Adamkiewicz

Obecnie oprócz stanowiska dyrektora marketingu Adamkiewicz pełni też funkcję own brand directora. Zarządza 20-osobowym zespołem. Odpowiada m.in. za długoterminową strategię brandingową i marketingową dla marki Hebe - począwszy od ich opracowania po realizację.

Olga Adamkiewicz w Jeronimo Martins Polska pracuje od wiosny 2013 roku. Wtedy została szefem marketingu marki Hebe po tym, jak Jeronimo postanowiło uruchomić sieć własnych drogerii.

Wcześniej przez wiele lat związana była z działem marketingu Procter & Gamble Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej