SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olga Borys kolejną ambasadorką kampanii „Niewykluczone”

Aktorka Olga Borys została drugą po Monice Pyrek ambasadorką kampanii „Niewykluczone” organizowanej przez firmę Walmark, producenta Urinalu. Za realizację akcji odpowiadają agencje Hill+Knowlton Strategies i VML Poland.

Olga Borys w kampanii „Niewykluczone” Article

Kampania „Niewykluczone” promuje kobiety, które starają się być przygotowane na każdą okazję, są świadome i  aktywne, nie oglądają się za siebie i nie rozpaczają w momencie porażki. Zawsze szukają wyjścia z sytuacji, nie pozwalają się wykluczyć z ważnych aspektów życia.

Na stronie niewykluczone.pl kobiety zapraszane są do tworzenia Dekalogu Niewykluczonych ukazującego, jak można czerpać radość z życia mimo drobnych codziennych niedogodności.

Pod koniec ub.r. pierwszą ambasadorką akcji została tyczkarka Monika Pyrek (pisaliśmy o tym tu).

Akcja potrwa do maja. Patronami medialnymi akcji są magazyn „Zwierciadło” i portal Wirtualna Polska. Za działania w obszarze PR i eventów odpowiada Hill+Knowlton Strategies, a za działania PR w internecie agencja VML.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olga Borys kolejną ambasadorką kampanii „Niewykluczone”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl