SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olga Chełchowska: z Walk PR do Walk Creative

Olga Chełchowska dołączyła do zespołu client service w agencji Walk Creative obejmując stanowisko senior account managera. Dotychczas pracowała w Walk PR, gdzie odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego.  

Article

Olga Chełchowska jako senior account manager w Walk Creative odpowiada m.in. za obsługę aktualnych klientów agencji, w tym głównie realizacje kampanii ATL i BTL, a także za wsparcie zespołu w działaniach new business. Jednocześnie powierzono jej komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.

- Dołączenie Olgi do Walk Creative to przede wszystkim wzmocnienie kompetencji zespołu w prowadzeniu projektów 360 oraz wsparcie charakterystycznej dla nas struktury stołowej. Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze public relations oraz związana z tym umiejętność analizy potrzeb Klienta i proponowania nowych rozwiązań jest dla naszego zespołu olbrzymią wartością- komentuje Tomasz Dembiński, prezes Walk Creative.

W Walk PR Olga Chełchowska realizowała działania na wszystkich etapach procesu client service. Odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR dla marek takich jak: Nikon, Wedel, Hala Koszyki, Dilmah czy Paradyż. Była również odpowiedzialna za komunikację wprowadzenia na polski rynek pierwszego systemu carsharingowego – Traficar. Ponadto realizowała wszystkie etapy procesu pozyskiwania nowych klientów. Z grupą Walk związana jest od  lat.

Wcześniej pracowała w agencjach MSL oraz Goahead.
 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olga Chełchowska: z Walk PR do Walk Creative

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl