Olimpijczycy będą mogli korzystać z mediów społecznościowych

Sportowcy rywalizujący na letnich igrzyskach olimpijskich Londyn 2012 będą mogli korzystać z mediów społecznościowych. Nie będą jednak mieli w tym pełnej swobody.

km
km
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowy Komitet Olimpijski opublikował oficjalne wytyczne dla uczestników przyszłorocznej imprezy dotyczące mediów społecznościowych, blogowania i internetu.

W dokumencie, który w całości jest dostępny tutaj, sportowcy są zachęcani do "uczestniczenia w mediach społecznościowych oraz do pisania, blogowania i tweetowania o swoich doświadczeniach", o ile nie będą tego robić w celach komercyjnych i/lub reklamowych.

Są także inne ograniczenia. Komentarze na portalach społecznościowych, blogi i wpisy na Twitterze będą musiały być pisane w pierwszej osobie i w formie pamiętnika. Uczestnicy igrzysk nie będą mogli występować w roli dziennikarzy opisujących sportową rywalizację bądź komentujących działania innych zawodników. Zakazane będzie także używanie wulgarnych słów czy niecenzuralnych zdjęć.

Dozwolone będzie wrzucanie do sieci fotografii z olimpijskich aren zrobionych dla osobistego użytku (co było niemożliwe podczas igrzysk w Pekinie w 2008 r.), ale bez możliwości ich komercyjnego wykorzystania, sprzedaży lub innej formy dystrybucji. Całkowicie zabronione będzie z kolei umieszczanie w internecie jakichkolwiek zarejestrowanych na arenach materiałów wideo i audio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"