Olimpijski „Kibicometr” w internetowej kampanii „Tyskie. Łączy!”

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa „Tyskie. Łączy!”. Jej najważniejszym elementem jest olimpijski widget „Kibicometr”.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W ramach trwającej od 8 lutego internetowej kampanii reklamowej piwa Tyskie udostępniono widget zliczający ilość ruchów wykonanych myszką komputerową i zamieniający je na liczbę kilometrów. Dzięki tej aplikacji – noszącej nazwę „Kibicometr” – każdy polski internauta może wirtualnie pokonać odległość dzielącą nasz kraj od parku olimpijskiego w Whistler koło Vancouver. W ramach akcji pod hasłem „Tyskie. Łączy!” po każdych „przebiegniętych” tak 8300 kilometrach na ścianach budynków w tych miastach wyświetlone zostaną filmiki pokazujące poparcie polskich kibiców dla naszych sportowców.

grafika

„Kibicometr” można pobrać ze strony tyskie.pl lub z komunikatora Gadu-Gadu10. Aplikację przygotowała agencja Tequila\Polska, w GG10 zakodował ją zespół programistów GG Network, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej