SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Kampania "Niewiarygodne? A jednak!" promuje oferty pracy zamieszczane w serwisie. Za działania odpowiadają 23Heroes, F25 i Universal McCann

Article

W ramach nowej akcji promocyjnej przygotowano serię czterech humorystycznych spotów, których bohaterowie opowiadają o tym, jak ich znajomi znaleźli pracę za pośrednictwem OLX. Akcja pierwszych dwóch filmów rozgrywa się na parkingu podziemnym i na siłowni.

W kolejnych dwóch filmach, które będą emitowane od przyszłego tygodnia, zostaną pokazane scenki z restauracji i przymierzalni w sklepie odzieżowym. Wszystkie spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych (Telewizji Polskiej, TVN, TVN7, Polsat) oraz rozgłośniach radiowych. Całość działań zaplanowano na miesiąc.

- Przy tej kampanii szczególny nacisk położyliśmy na kwestie strategiczne. Zmiana, która zaszła w serwisie nie została jeszcze w zadowalający sposób odnotowana przez użytkowników. Dlatego tworząc strategię kampanii, staraliśmy się przygotować ją w taki sposób, by osią całej komunikacji stała się właśnie percepcja tej zmiany - komentuje Tomasz Łapa, managing director w 23Heroes, agencji odpowiedzialnej za strategię i koncept kreatywny kampanii.

Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny F25. Za zakup mediów odpowiada Universal McCann.

  • Więcej informacji:
  • OLX
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl