Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

Grupa OLX, do której należą takie serwisy ogłoszeniowe, jak OLX, Otodom i Otomoto zakończyła przetarg mediowy, wybierając do współpracy agencję mediową Mindshare, należącą do GroupM/WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

Od teraz za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy OLX odpowiada agencja mediowa Mindshare (GroupM/WPP), która została wybrana do współpracy w wyniku konkursu ofert.

Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Media Concept, który wygrał przetarg mediowy Grupy OLX w styczniu 2020 roku.

Wcześniej Grupa OLX współpracowała w tym zakresie m.in. z domem mediowym UM (Mediabrands).

Reklamowo firma współpracuje przy kampaniach z takimi agencjami, jak PZL, DDB Warszawa, Madogz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję