SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w rolach z „Chłopaki nie płaczą” w kampanii OLX.pl (wideo)

Ruszyła kampania edukacyjna serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds), oparta na miniserialu „Szef Internetów” z udziałem Bohdana Łazuki i Michała Milowicza. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.

Article

W kampanii Bohdan Łazuka i Michał Milowicz wcielają się w role specyficznych gangsterów, które odegrali kilkanaście lat temu w filmie „Chłopaki nie płaczą”. Opisują, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych: kupując, sprzedając lub szukając pracy.

- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt - uczymy bawiąc i bawimy ucząc - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl.

Zeszłoroczna akcja z udziałem T-raperów znad Wisły zaczęła się w połowie czerwca.

Kolejne odcinki miniserialu „Szef Internetów” będą publikowane co dwa dni na profilach OLX na YouTubie i Facebooku. Porady dotyczące bezpiecznego korzystania z serwisów ogłoszeniowych dostępne są na stronie olx.pl/bezpieczeństwo.

Kreację kampanii przygotowała agencja 23heroes, a produkcją i postprodukcją spotów zajął się dom produkcyjny F25.

Według badania Gemius/PBI w maju br. OLX.pl zanotował 12,94 mln realnych użytkowników i 1,02 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w rolach z „Chłopaki nie płaczą” w kampanii OLX.pl (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARNABA
szkoda takiego potencjału, można było stworzyć znakomite scenki a to, to jakieś takie... eeee, szkoda gadać...
odpowiedź
User
jak
Szkoda szczempić ryja.
odpowiedź
User
jak
Nie rozumiem targetu tego spotu. Jak ten film wyszedł to byłem pełnoletni i korzystałem z internetu i nikt mi nie musi tłumaczyć jak zakupy robić. To bardziej wygląda jak promocja OLX niż kampania edukacyjna. Chcieli jak Allegro być chyba.
odpowiedź