SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX

Mistrz kuchni Karol Okrasa, na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca proponuje posiłki do odgrzania podczas przerwy w pracy. To nowa kampania contentowa platformy ogłoszeniowej z Grupy OLX. 

Article

Najnowsza kampania OLX Praca jest skierowana do każdego aktywnego na rynku pracy, kto ma ochotę urozmaicić swój lunchboxowy jadłospis. Przepisy dań proponowanych przez Karola Okrasę sprawdzą się również w wielu innych sytuacjach.

- Założenie projektu jest proste: ma być łatwo, zdrowo, niesztampowo i tak, by smakowało równie dobrze po odgrzaniu w mikrofalówce - mówi Łukasz Borowicz, brand & PR manager OLX Praca. - Do kalendarza naszych działań włączamy niezwykle przyjemny dla oka, nienachalny i osadzony w kontekście kategorii branded content, który internauci znajdą zarówno w naszych kanałach social mediowych, jak i w serwisie Zawodowo OLX - dodaje Borowicz.

W sferze offline zaplanowane zostały działania w ramach komunikacji wewnętrznej, kierowanej do pracowników OLX. Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez popularnego szefa kuchni i autora telewizyjnych programów kulinarnych.

Karol Okrasa współpracował już z OLX Praca przy okazji realizowanych w formie telewizji śniadaniowej eventów OLX Know How.

 


 

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl