OLX z opcją „Zapłać, jeśli sprzedasz”

Platforma ogłoszeniowa OLX wprowadziła opcję „Zapłać, jeśli sprzedasz”, w ramach której sprzedający nie muszą płacić z góry za dodanie oferty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX z opcją „Zapłać, jeśli sprzedasz”

Z opcji „Zapłać, jeśli sprzedasz” sprzedający na platformie OLX może skorzystać po przekroczeniu limitu darmowych ogłoszeń oraz po wyczerpaniu jednostek pakietów ogłoszeń wykupionych w konkretnej kategorii.

W ramach tej opcji prowizja zostanie pobrana od ceny produktu dopiero po jego sprzedaży. Jej wysokość zależy od ceny produktu oraz kategorii, w której zostało wystawione ogłoszenie. Natomiast jeśli sprzedaż przedmiotu nie powiedzie się w ciągu 30 dni, a ogłoszenie wygaśnie, opłata nie zostanie pobrana.

Nowy model umożliwia także sprzedaż przedmiotów z Przesyłką OLX w ramach jednego ogłoszenia. Oznacza to, że po pierwszej i kolejnej sprzedaży Przesyłka OLX nie zniknie z ogłoszenia, należy tylko w ramach „Zapłać, jeśli sprzedasz” przy potwierdzeniu sprzedaży zostawić włączony suwak „Zezwól na wiele sprzedaży z Przesyłką OLX”.

Według wyników badania Mediapanel we wrześniu br. OLX w wersji przeglądarkowej zanotował 13,25 mln użytkowników oraz 59 minut i 59 sekund średniego czasu korzystania, a jako aplikacja mobilna - 8,26 mln odwiedzających oraz godzinę, 39 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Grupa OLX, do której należą też m.in. witryny otoMoto i otoDom, w zeszłym roku finansowym osiągnęła wzrost przychodów o 27,3 proc. do 1,1 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 271,78 do 328,37 mln zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały