SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel

Dom mediowy OMD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla brytyjsko-francuskiej firmy Eurotunnel, obsługującejtunel pod kanałem La Manche.

Warty w sumie 7 milionów funtów budżet obejmuje Wielką Brytanię,Francję, Belgię i Holandię.

Przetarg był podzielony na dwie części. Pierwszą, obejmującąwyłącznie rynek brytyjski i wartą 4,5 miliona funtów, wygrał OMDUK. Z kolei drugą o wartości 2,5 miliona funtów i obejmującąpozostałe rynki, zdobył OMD France.

W trwającym pięć miesięcy procesie przetargowym OMD pokonałm.in. domy mediowe Carat i MediaCom, a także Mediaedge:cia iMindshare, które odpadły w początkowej fazie rywalizacji.

Dołącz do dyskusji: OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl