SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMG wprowadza AdEffect do planowania kampanii telewizyjnych

Dom mediowy Omnicom Media Group wprowadza narzędzie ekonometryczne AdEffect wspierające planowanie telewizyjnych kampanii reklamowych. System opracowano na podstawie badania czynników wpływających na odbiór takich akcji.

Narzędzie ekonometryczne AdEffect, które wprowadza właśnie dom mediowy Omnicom Media Group, służy do porównywania planów telewizyjnych kampanii reklamowych w oparciu o czynniki wpływające na ich wyniki świadomościowe u widzów. Dzięki systemowi można przeliczać przewidywane przyrosty świadomości marki i reklamy w zależności od zdefiniowanych parametrów akcji oraz rekomendować optymalne rozwiązania, m.in. w zakresie intensywności działań, wsparcia w innych mediach, udziału prime time'u i pozycji premiowanych.

Narzędzie AdEffect opracowano na podstawie przeprowadzonych przez OMG Metrics testów, w których zbadano ponad 20 czynników potencjalnie warunkujących odbiór kampanii telewizyjnych, m.in. wielkość i długość działań, dobór stacji, aktywność konkurencji, mix mediów i różnorodne aspekty kreacji spotu. Stworzony system wykorzystuje pochodzące z wieloletniego monitoringu dane trackingowe na temat świadomości marek i reklam. Dzięki temu AdEffect opisuje w sposób ilościowy uniwersalne prawidłowości stwierdzone dla większości z badanych 714 brandów i 70 kategorii produktowych. Z narzędzia będą korzystać plannerzy Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD i Easymedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OMG wprowadza AdEffect do planowania kampanii telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl