Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Grupa Omnicom Media Group (OMG) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową banku HSBC. Oznacza to, że kontynuuje obsługę tego klienta rozpoczętą w 2018 roku.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Agencja badawcza COMvergence szacuje, że HSBC wyda w tym roku 130 milionów dolarów na media, z czego 60 proc. przeznaczy na reklamę w kanałach cyfrowych. 

Należąca do OMG agencja mediowa PHD rozpoczęła obsługę mediową HSBC w 2018 roku - wygrała wówczas przetarg i przejęła budżet mediowy banku od agencji Mindshare, należącej do WPP. 

HSBC nie podało, jakie inne agencje brały udział w przetargu. 

 

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK