Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Grupa Omnicom Media Group (OMG) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową banku HSBC. Oznacza to, że kontynuuje obsługę tego klienta rozpoczętą w 2018 roku.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Agencja badawcza COMvergence szacuje, że HSBC wyda w tym roku 130 milionów dolarów na media, z czego 60 proc. przeznaczy na reklamę w kanałach cyfrowych. 

Należąca do OMG agencja mediowa PHD rozpoczęła obsługę mediową HSBC w 2018 roku - wygrała wówczas przetarg i przejęła budżet mediowy banku od agencji Mindshare, należącej do WPP. 

HSBC nie podało, jakie inne agencje brały udział w przetargu. 

 

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej