Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Grupa Omnicom Media Group (OMG) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową banku HSBC. Oznacza to, że kontynuuje obsługę tego klienta rozpoczętą w 2018 roku.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC

Agencja badawcza COMvergence szacuje, że HSBC wyda w tym roku 130 milionów dolarów na media, z czego 60 proc. przeznaczy na reklamę w kanałach cyfrowych. 

Należąca do OMG agencja mediowa PHD rozpoczęła obsługę mediową HSBC w 2018 roku - wygrała wówczas przetarg i przejęła budżet mediowy banku od agencji Mindshare, należącej do WPP. 

HSBC nie podało, jakie inne agencje brały udział w przetargu. 

 

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały