Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową koncernu Daimler AG

Sieć Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową koncernu motoryzacyjnego Daimler AG. Od stycznia 2019 roku będzie planować i kupować media dla takich marek, jak Mercedes Benz czy Daimler na ponad 40 rynkach na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Budżet mediowy Daimler AG szacowany jest na 950 mln dolarów. Dotychczas za jego obsługę odpowiadały: GroupM (WPP) – na większości rynków Europy i regionu APAC oraz Omnicom – w USA, Kanadzie, Południowej Afryce, Australii i Nowej Zelandii.

Rozpoczęty w maju br. przetarg mediowy nadzorowała firma Accenture Media Management.

Firma nie podaje, jakie inne agencje brały w nim udział.

OMG rozpocznie obsługę Daimlera AG z początkiem stycznia 2019 roku. Będzie pracować dla koncernu na ponad 40 rynkach na świecie. Zajmie się wszystkimi markami koncernu: Mercedes-Benz Cars, Mercedes-Benz Vans, Daimler Trucks, Daimler Buses, Daimler Financial Services.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]