Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową koncernu Daimler AG

Sieć Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową koncernu motoryzacyjnego Daimler AG. Od stycznia 2019 roku będzie planować i kupować media dla takich marek, jak Mercedes Benz czy Daimler na ponad 40 rynkach na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Budżet mediowy Daimler AG szacowany jest na 950 mln dolarów. Dotychczas za jego obsługę odpowiadały: GroupM (WPP) – na większości rynków Europy i regionu APAC oraz Omnicom – w USA, Kanadzie, Południowej Afryce, Australii i Nowej Zelandii.

Rozpoczęty w maju br. przetarg mediowy nadzorowała firma Accenture Media Management.

Firma nie podaje, jakie inne agencje brały w nim udział.

OMG rozpocznie obsługę Daimlera AG z początkiem stycznia 2019 roku. Będzie pracować dla koncernu na ponad 40 rynkach na świecie. Zajmie się wszystkimi markami koncernu: Mercedes-Benz Cars, Mercedes-Benz Vans, Daimler Trucks, Daimler Buses, Daimler Financial Services.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały