SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

On Board i Think Kong przygotują edukacyjną kampanię Kruszwicy

Grupa On Board rozpoczyna współpracę z Zakładami Tłuszczowymi „Kruszwica”, producentem m.in. oleju Kujawskiego. Należące do niej agencje On Board Ecco Network i Think Kong zajmą się akcją edukacyjną na temat tłuszczów w diecie.

Agencje zostały wybrane do tego zlecenia w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Umowa obejmuje stworzenie i realizację kampanii edukacyjnej dotyczącej tłuszczów w diecie.

Za działania PR odpowiada On Board Ecco Network, za komunikację w social mediach, w tym również zaprojektowanie strony www odpowiedzialna jest agencja Think Kong.

Projekt obsługuje zespół Izabeli Sałamachy z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting.

Kruszwica ostatnio prowadzi kampanię reklamową margarynę Smakowita - w jej spotach występują Katarzyna i Cezary Żakowie.

Dołącz do dyskusji: On Board i Think Kong przygotują edukacyjną kampanię Kruszwicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl