SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

On Board PR dla Toyota Bank

Z początkiem listopada 2008 roku ruszyła kampania promocyjnahybrydowego konta Toyota Bank. Zaplanowane działania obejmujązarówno komunikację reklamową jak i public relations.

Kampania promocyjna prowadzona jest zarówno w mediachogólnopolskich, jak i regionalnych. Szczególne znaczenie ma w niejopiniotwórcza prasa ekonomiczna. W ramach projektu prowadzone sądziałania reklamowe, których linia kreacyjna podkreśla wyjątkowycharakter konta. Wśród zadań realizowanych przez On Board PR jestm.in. organizacja briefingu prasowego na temat nowego produktuToyota Bank oraz prowadzenie systematycznych działań mediarelations. Za realizację projektu w zespole On Board PR odpowiadadział Corporate PR prowadzony przez Iwonę Kubicz. Kampania zakończysię w połowie grudnia 2008.

Za koordynację całej kampanii odpowiada agencja reklamowa LegendGroup. Firma On Board PR jest odpowiedzialna za część PRprojektu.

Dołącz do dyskusji: On Board PR dla Toyota Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl