On Board Think Kong wypromuje markę Bravomoda

Do grona klientów agencji On Board Think Kong dołączył polski producent damskiego obuwia, właściciel marki Bravomoda.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong wypromuje markę Bravomoda

Agencja zajmie się promocją Bravomody wśród kobiet na rynku polskim. W przyszłości będzie wspierać klienta w ekspansji na rynku globalnym.

W pierwszym etapie współpracy On Board Think Kong prowadzi działania content & SEO. Zajmie się w związku z tym optymalizacją platformy sprzedażowej pod kątem jej widoczności w wynikach organicznego wyszukiwania treści związanych obuwiem damskim.

W kolejnych etapach agencja zadba o działania wizerunkowe, produktowe oraz promocyjne w mediach online i offline oraz kanałach społecznościowych.

Strony nie informują na jaki okres podpisano umowę. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady