SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Najważniejszy jest skład” w kampanii OneDayMore.pl (wideo)

Rozpoczęła się akcja reklamowa sklepu internetowego OneDayMore.pl ze zdrowymi przekąskami. Kreacją kampanii, realizowanej pod hasłem „Najważniejszy jest skład”, zajęła się GPD Agency.

Article

Reklamy z kampanii mają formę manifestu podkreślającego atuty oferowanych na OneDayMore.pl musli, owsianek i granoli. Mowa o tym, że nie zawierają one aromatów, konserwantów, oleju palmowego i syropu glukozowo-fruktozowego, natomiast jest w nich dużo wartościowych, naturalnych dodatków, których działanie jest poparte oświadczeniami zdrowotnymi.

 

Kampania jest realizowana pod hasłem „Najważniejszy jest skład”. Obejmuje telewizję i internet.

Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.



Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Najważniejszy jest skład” w kampanii OneDayMore.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl