SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)

Chiński producent smartfonów OnePlus zapłacił 300 tysięcy dolarów za to, by jego urządzenia pojawiły się w serialu „House of Cards”. Podobną drogą promowania swoich produktów podąża coraz więcej firm technologicznych z Azji.

Na informacje ujawnione przez OnePlus dotyczące lokowania produktów tej firmy powołuje się serwis The Verge.

Według podanych przez chińskiego producenta danych zapłacił on Netflixowi 300 tys. dol. za to, by w odcinkach serialu „House of Cards” na ekranie pojawiały się w korzystnym, budującym świadomość marki kontekście smartfony OnePlus One, OnePlus 2 oraz OnePlus X.

OnePlus nie jest jedynym producentem elektroniki pochodzącym z Chin, który próbuje reklamować się metodą product placement na Zachodzie. Wcześniej marka Oppo stała się partnerem programu „America's Next Top Model”, a Vivo Electronics umieścił swój model smartfona X5 Pro w scenerii filmu „Marsjanin”.

Dołącz do dyskusji: OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Cóż z tego, chiński nonejmowy szajs, zawsze będzie chińskim nonejmowym szajsem.
odpowiedź
User
wojownik
A ja do momentu przeczytania tego artykułu myślałem że OPPO jest właścicielem modelu telefonu One Plus X, gdzie X należy do zbioru końcówek nazw modeli :)

http://www.oppomart.com/oneplus-one.html

Doucz się człowieku zanim coś napiszesz:)
odpowiedź
User
tja
Jakim trzeba być technlogicznym ignorantem, żeby nazwać OnePlus nonamem?
odpowiedź