SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Tematem przewodnim akcji Onetu #WybieramyPrawdę jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego.

Na specjalnie przygotowanej stronie Prawda.onet.pl znajdą się artykuły przygotowywane przez cały zespół redakcyjny Onetu. Przygotowano szeroki wybór materiałów obejmujących różne dziedziny życia - od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, a także w biznesie i polityce.

Onet zaprasza do refleksji o prawdzie i kłamstwie

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty (w wersjach 30-sekundowej i 45-sekundowej), których bohaterowie pokazują np. w mediach społecznościowych wyidealizowane obrazki z swojego życia, które nie wygląda tak jak na zdjęciach. Inni nie mówią prawdy swoim bliskim.

- Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem.  Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi.  My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze - mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Kampania Onetu w mediach

Działania redakcyjne Onetu będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls na kanale Stopklatka oraz w Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads.

Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz "Newsweek", "Fakt", "Przegląd Sportowy", "Komputer Świat" i "Auto Świat".

W ramach kampanii prowadzone będą również działania niestandardowe. Wśród nich będą live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku oraz plansze 360°.

Kampanię przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2Fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

Dołącz do dyskusji: Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
As
Onet nie ma nic wspolnego z polskoscia. To medium zagraniczne, antypolskie. Reprezentujace niepolski punkt widzenia.
odpowiedź
User
Alik
Widzę, że liczba pożytecznych idiotow pisu rośnie bardzo szybko, do Kijowskiego, Gawla, Lisinskiego i Sekielskiego dołączyć chce Vega (ale zanim dołączy najpierw zarobi)...
odpowiedź
User
Grzesiek Mery Szoł
Doszło do tego, że niemiecka racja stanu mówi Polakom jak żyć...
odpowiedź