Onet z SuperMemo chcą uczyć w sieci

Nowa oferta edukacji przez internet. Portal Onet.pl we współpracy z firmą szkoleń elektronicznych SuperMemo World uruchomiły swoją Akademię Internetową.

GW
GW
Udostępnij artykuł:

Serwis Supermemo.onet, o którego uruchomieniu firmy powiadomiły na wtorkowej konferencji prasowej, zawiera ponad 60 kursów edukacyjnych. - Są to kursy nauki słownictwa, pełne kursy językowe oraz seria repetytoriów pomagających przygotować się do matury, m.in. z chemii, geografii, historii, języka polskiego i matematyki. Kursy mają rekomendację Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - zapewniają przedstawiciele Onetu.

Przedsięwzięcie Onetu i SuperMemo to tzw. e-learning, czyli zdalna nauka przez internet - dostęp do materiałów dydaktycznych i nauka odbywają się przez przeglądarkę internetową i pocztę elektroniczną.

Kursy adresowane są do indywidualnych internautów, szkół, firm i instytucji (portal oferuje specjalne pakiety gru­powe dla firm). Według twórców serwisu można je traktować jako uzupełnienie tradycyjnych metod kształcenia lub jako jedyną formę nauki danej dziedziny wiedzy. Większość kursów jest płatna, a ich cena zależy od tego, na jak długi okres internauta zamierza wykupić sobie dostęp (np. dwutygodniowy abonament na repetytorium z biologii kosztuje 9 zł, a roczny abonament na kurs przygotowujący do egzaminu FCE - First Certificate English - z języka angielskiego - 99 zł) - podała "Gazeta Wyborcza".

GW
Autor artykułu:
GW
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały