SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad

Firma Online Advertising Network, zarządzająca internetową siecią reklamową, uruchomiła agencję social mediową Gravity Ad. Kieruje nią Marcin Czajka, wcześniej związany m.in. z GoldenLine.

Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad

Gravity Ad oferuje działania z zakresu social media marketingu, w tym tworzenie aplikacji mobilnych na serwisy społecznościowe, social recruiting i employer branding. Firma kieruje swoją ofertę do działów marketingu i HR, agencji public relations i domów mediowych.

Agencją zarządza Marcin Czajka. - Tworząc firmę, kierowaliśmy się realnymi potrzebami klientów. Do tej pory nie było w Polsce podmiotu posiadającego odpowiednie kompetencje obszarze social media dla biznesu i HR - przekonuje.

Czajka poprzednio, od połowy ub.r., pełnił funkcję new business managera w sieci Business Ad Network, odpowiadając za sprzedaż reklam w serwisie Linkedin. Wcześniej przez cztery lata pracował w GoldenLine, gdzie najpierw zajmował stanowiska menedżerskie w dziale reklamy internetowej, a potem przez rok kierował agencją AdSocial. W zakresie social media marketingu działał też jako freelancer.

W Gravity Ad pracują obecnie cztery osoby. Agencja pracuje już dla firm Mobistyle Ernst & Young, Carpenter Consulting i BookSenso. Będzie zdobywać i obsługiwać klientów niezależnie od Online Advertising Network, przy czym OAN zamierza proponować jej usługi jako uzupełnienie swojej oferty.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bond from Klewki
Wcześniej czy później zaiskrzy, są na rynku trochę ponad rok, a brandów co nie miara. To chyba jakaś skaza Arbowa.
9 8
odpowiedź
User
Tomasz Smykowski / Websoul
Zdecydowanie na rynku brakowało takiego podmiotu ;)
9 8
odpowiedź