SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opatrunek na suchą skórę

Agencja Publicis przygotowała wznowienie komunikacji dotyczącej kosmetyków Garnier do bardzo suchej, zniszczonej skóry.

Mleczko i krem Garnier do bardzo wysuszonej, pękającej skóry działają jak najlepszy opatrunek – to główny przekaz nowej, opartej na haśle „Dbaj o siebie” kampanii przygotowanej przez agencję Publicis.

„W komunikacji duży nacisk położony jest na pielęgnujące oraz gojące właściwości tak produktów - mleczka i kremu - jak i syropu z klonu. Właściwości te podkreśla dodatkowo hasło całej komunikacji: ‘Dbaj o siebie’. Zależało nam też na podkreśleniu faktu, że krem oferowany jest teraz w nowym, poręczniejszym opakowaniu” – powiedziała Monika Zaręba, account executive Publicis.

Na komunikację składają się 30-sekundowy film reklamujący mleczko do ciała zakończony krótką informacją o kremie oraz dwie reklamy prasowe. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach tematycznych.

Reklamy prasowe pojawią się w Dobrych Radach, Oliwii, Świecie Kobiety, Przyjaciółce, Poradniku Domowym, Vivie i Gali. Do niektórych tytułów zaplanowany jest także sampling.

Media zaplanował dom mediowy Zenithoptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Opatrunek na suchą skórę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl