SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko

Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napojów Roko (Zbyszko). Działania zaplanowano na cały rok 2018.

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki oraz dotarcie do młodszej grupy docelowej. W tym roku planowana jest kampania digital, współpraca z influecerami. Ponadto marka zaangażowała się w branżę gamingową, zostając sponsorem tytularnym Good Game Warsaw.

- Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje - komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager Roko.

Dołącz do dyskusji: Opcom wygrał przetarg na obsługę napojów Roko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl