SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opel znowu zmienia logo

Po niecałych trzech latach niemiecki producent samochodów Opel zdecydował się zmienić logo. Charakterystyczna dla marki figura - błyskawica w kółku – pozostała niezmodyfikowana

Ostatni raz Opel zdecydował się nową oprawę wizualną w pandemicznym 2020 roku. Składały się na nią odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype.

W nowym znaku zmienił się wygląd charakterystycznej błyskawicy. Teraz składa się z dwóch części prawie stykających się ze sobą. Zrezygnowano także z żółtego tła. Logo symbolizuje podejście Opla do ery elektromobilności.

Nowe logo Opla

Poprzednie logo Opla

- Nasza błyskawica jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko symbolizuje nasze zaangażowanie w demokratyzację innowacji i mobilności, ale także wyraża nasze zobowiązanie do stania się w pełni elektryczną marką w Europie do 2028 roku. W tym roku będziemy mieć już 15 zelektryfikowanych modeli w naszym portfolio i możemy z dumą powiedzieć, że Opel jest elektryczny - powiedział dyrektor generalny Opla Florian Huettl.

Nowe logo pojawi się na samochodach od 2024 roku. Pierwszy samochód z takim emblematem zostanie pokazany we wrześniu na wystawie IAA Mobility w Monachium.

Dołącz do dyskusji: Opel znowu zmienia logo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maro
Ile nad tym siedziało inzynierufff?
odpowiedź