SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Open Media dla Südzucker Polska

Agencja PR Open Media przygotowała intensywną wakacyjną kampanię public relations dla producenta cukru marki Cukier Królewski Südzucker Polska.

Hasło kampanii: Owocne lato! ma przypominać o zaletach przetworów owocowych przygotowywanych na bazie cukru białego.

Działania public relations prowadzone są w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w Internecie. Na potrzeby kampanii powstały materiały prasowe zawierające tradycyjne, domowe receptury przetworów. Poza wypróbowaniem przepisów Czytelniczki i Czytelnicy mogą wziąć udział w  konkursach, w których nagrodami są zestawy: słoiczki z wizerunkiem owoców, kuchenny fartuszek, rękawica i podkładka kuchenna.

Działania PR stanowią wsparcie kampanii promocyjnej przygotowanej dla Südzucker Polska przez agencję Demo Effective Launching.

Kampania obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień, Życie na Gorąco, Poradnik Domowy),
reklamy w prasie branżowej (Detal dzisiaj, Supermarket News, Wiadomości Handlowe),
promocję konsumencką,
animacje w punktach sprzedaży,
materiały POS w sieciach handlowych oraz hurtowniach.

Krótko:
Firma: Südzucker Polska
Produkt: cukier biały marki Cukier Królewski
Cel: przypomnienie o zaletach przetworów owocowych sporządzanych na bazie cukru białego
Strategia i kreacja : Demo Effective Launching
Działania public relations: Open Media
Środki przekazu: prasa, materiały POS, Internet, animacje w punktach sprzedaży.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Open Media dla Südzucker Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl