SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Open Media dla Südzucker Polska

Agencja PR Open Media przygotowała intensywną wakacyjną kampaniępublic relations dla producenta cukru marki Cukier KrólewskiSüdzucker Polska.

Hasło kampanii: Owocne lato! ma przypominać o zaletachprzetworów owocowych przygotowywanych na bazie cukru białego.

Działania public relations prowadzone są w prasie ogólnopolskieji regionalnej oraz w Internecie. Na potrzeby kampanii powstałymateriały prasowe zawierające tradycyjne, domowe recepturyprzetworów. Poza wypróbowaniem przepisów Czytelniczki i Czytelnicymogą wziąć udział w  konkursach, w których nagrodami są zestawy:słoiczki z wizerunkiem owoców, kuchenny fartuszek, rękawica ipodkładka kuchenna.

Działania PR stanowią wsparcie kampanii promocyjnejprzygotowanej dla Südzucker Polska przez agencję Demo EffectiveLaunching.

Kampania obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień,Życie na Gorąco, Poradnik Domowy),
reklamy w prasie branżowej (Detal dzisiaj, Supermarket News,Wiadomości Handlowe),
promocję konsumencką,
animacje w punktach sprzedaży,
materiały POS w sieciach handlowych oraz hurtowniach.

Krótko:
Firma: Südzucker Polska
Produkt: cukier biały marki Cukier Królewski
Cel: przypomnienie o zaletach przetworów owocowych sporządzanych nabazie cukru białego
Strategia i kreacja : Demo Effective Launching
Działania public relations: Open Media
Środki przekazu: prasa, materiały POS, Internet, animacje wpunktach sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Open Media dla Südzucker Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl