Opera Mini ma ponad 61,4 mln użytkowników

Na całym świecie użytkownicy przeglądarki Opera Mini najczęściej korzystają z mobilnego internetu w godzinach 20 - 24 - wynika z raportu 'State of the Mobile Web' firmy Opera Software.

km
km
Udostępnij artykuł:

W maju bieżącego roku z przeglądarki korzystało w sumie ponad 61,4 miliona użytkowników telefonów komórkowych. To o 4,2 proc. większa liczba w porównaniu z kwietniem oraz o 142,0 proc. większa niż rok wcześniej.

Użytkownicy Opera Mini odwiedzili w maju ponad 28,3 miliarda stron - o 7,7 proc. więcej niż w kwietniu oraz o 193,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2009.

Z kolei objętość wygenerowanych przez nich danych dla operatorów komórkowych zwiększyła się o 8,8 proc. w ujęciu miesięcznym oraz o 171,8 proc. rok do roku - do ponad 433 milionów MB. Dane w Operze Mini są kompresowane o maksymalnie 90 proc. - gdyby nie to, użytkownicy przeglądarki obejrzeliby ponad 4,0 petabajta danych.

Dziesięć krajów o największej liczbie użytkowników Opera Mini to w kolejności: Indonezja, Rosja, Indie, Chiny, Nigeria, Ukraina, RPA, USA, Wietnam i Wielka Brytania. Po ponad dwóch latach Indonezja po raz pierwszy wyprzedziła tutaj dotychczasowego lidera Rosję. O trzy miejsca w górę awansowała też Nigeria, a RPA wyprzedziła USA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK