SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Operacja Chuligan” - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim (wideo)

Radio Roxy (Agora) i agencja Grey Group rozpoczynają kampanię społeczną „Operacja Chuligan” opartą na aplikacji na smartfony. Twarzą akcji jest muzyk Tymon Tymański.

„Operacja Chuligan” - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim (wideo)

Celem kampanii „Operacja Chuligan” jest zwrócenie uwagi na wysoki poziom różnego rodzaju przemocy (zarówno fizycznej, jak i werbalnej) w naszym kraju i przeciwdziałanie temu zjawisku. Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób młodych.

W rolę tytułowego chuligana wciela się znany muzyk Tymon Tymański. - Ta kampania jest bardzo potrzebna, liczymy, że uświadomi ludziom, przynajmniej niektórym, że na polskich ulicach dzieje się coś złego. Operacja Chuligan ma spuścić powietrze z tego polskiego balonu wypełnionego agresją - opisuje Tymański.


 

W ramach akcji każdy internauta może zaadoptować ulicznego chuligana, pobierając ze strony operacjachuligan.pl aplikację na swój telefon i dzięki różnym zadaniom terapeutycznym leczyć go z agresji. Do wyboru są m.in. taniec, rzeźba czy sport. Każdy wyleczony chuligan zostaje zarejestrowany na stronie jako głos sprzeciwu wobec przemocy na ulicach.

Aplikacja działa w telefonach z systemem Android, a pobrać ją można także z Google Play. Ponadto można korzystać z niej na facebookoowym fanpage’u Radia Roxy. Aplikację przygotowała agencja reklamowa Grey Group.

Kampanii towarzyszą działania na Facebooku oraz informacje na antenie Radia Roxy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Operacja Chuligan” - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
po prostu infatylne i słabe
8 8
odpowiedź
User
koszykarz
to miałoby rację bytu i wiarygodność gdyby w kampanii wzięli udział tacy ludzie jak Peja, Molesta, Grubson etc. To z tym środowiskiem utożsamia się często niestety tzw. chuliganka. Nie rozumiem co ma do tego Tymon, jakby nie było pieszczoch mediów. Chyba tylko to, że jakąś kaskę można było wyrwać od pomysłodawców konceptu. Czyli idea o kant dupy potłuc...Była kaska na akcję to się wydało na kolegę - nie chodzi o ideę odchamienia ulic...
8 8
odpowiedź
User
Lucjan
To moze i bedzie mialo racje bytu, jak aplikacja bedzie szeroko naglosniona w mediach mobilnych - w najpoppularniejszych aplikacjach z ktorych korzystaja uzytkownicy smartfonow, bo konwersje z radia wypadna raczej slabo :).
8 8
odpowiedź
User
Radstar
Sztuka dla sztuki i to marnej.
8 8
odpowiedź