SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Opłaca się mieć firmę stacjonarną' w kampanii TP dla biznesu (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa TP dla biznesu. Akcja pokazuje zalety prowadzenia firmy stacjonarnej.

'Opłaca się mieć firmę stacjonarną' w kampanii TP dla biznesu
(wideo)

Rozpoczęta 12 listopada kampania reklamowa oferty TP dla biznesu podkreśla, że w jej wszystkich taryfach obowiązują stawki od 26 groszy za minutę połączenia na komórki. Przekaz pod hasłem "Opłaca się mieć firmę stacjonarną" zaskakująco podkreśla zalety korzystania z telefonu stacjonarnego na przykładzie myjni samochodowej.



Akcja obejmuje telewizji (TVP, TVN, Polsat - kanał główny i tematyczne, Discovery), radiu (stacje Eurozetu, PIN, PR3, Złote Przeboje, Tok FM), prasie (Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Newsweek, Polityka, Tele Tydzień, Forum) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Opłaca się mieć firmę stacjonarną' w kampanii TP dla biznesu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl