'Opłaca się mieć firmę stacjonarną' w kampanii TP dla biznesu(wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampaniareklamowa TP dla biznesu. Akcja pokazuje zalety prowadzenia firmystacjonarnej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 12 listopada kampania reklamowa oferty TP dla biznesupodkreśla, że w jej wszystkich taryfach obowiązują stawki od 26groszy za minutę połączenia na komórki. Przekaz pod hasłem "Opłacasię mieć firmę stacjonarną" zaskakująco podkreśla zaletykorzystania z telefonu stacjonarnego na przykładzie myjnisamochodowej.

Akcja obejmuje telewizji (TVP, TVN, Polsat - kanał główny itematyczne, Discovery), radiu (stacje Eurozetu, PIN, PR3, ZłotePrzeboje, Tok FM), prasie (Gazeta Wyborcza, Polska The Times,Newsweek, Polityka, Tele Tydzień, Forum) oraz internecie. Kreacjękampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D, natomiast za zakupmediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style