SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oppo Polska klientem 24/7Communication

Producent urządzeń mobilnych Oppo Polska z początkiem kwietnia rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie w zakresie komunikacji PR, w tym wsparcie projektów marketingowych, zajmie się również prowadzeniem biura prasowego marki.

Po stronie Oppo współpracę z agencją koordynuje Piotr Żaczko, PR manager. Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiadają Dorota Piejko-Foltyn, account manager i Marcin Kuchno, junior account manager.

24/7Communication zostało wybrane w ramach przetargu.

Dołącz do dyskusji: Oppo Polska klientem 24/7Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl