Optizen Labs i Content Media łączą zespoły sprzedaży reklam

Agencja digital publishingowa Optizen Labs i broker reklamowy Content Media połączyły swoje struktury zajmujące się sprzedażą reklam. Wspólnym zespołem pokieruje Mariusz Czykier, partner w Content Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Optizen Labs i Content Media łączą zespoły sprzedaży reklam
Mariusz Czykier

- Oczekujemy, że dzięki strategicznej współpracy pomiędzy naszymi firmami uda się nam głębiej eksplorować rynek wydawniczy w zakresie implementacji rozwiązań digital publishing oraz poszerzyć naszą ofertę reklamową, obejmującą obecnie kilkanaście projektów w segmencie custom publishing oraz ponad 60 cyfrowych wersji tytułów prasowych, dostępnych zarówno na tablety, jak i smartfony - opisuje Jacek Czynajtis prezes Optizen Labs.

- Rozwiązanie Adobe Digital Publishing Suite, jakie oferuje Optizen Labs dostarcza nam precyzyjnych danych dotyczących rzeczywistego zaangażowania odbiorcy w konsumpcję treści. Precyzyjne pomiary zachowań czytelników korzystających z wydań cyfrowych tytułów prasowych umożliwiają taki dobór formy, kreacji i miejsca ekspozycji reklamy, które znacznie poprawiają współczynniki CTR - dodaje Mariusz Czykier, partner w Content Media, który będzie kierował wspólnym działem sprzedaży reklam jako commercial director w Optizen Labs.

- Chcemy nakłaniać wydawców i agencje customowe, które jeszcze nie korzystają z tych rozwiązań, do otwarcia się na te możliwości, a jednocześnie pragniemy zaoferować rynkowi reklamowemu znacznie bogatszą ofertę publikacji, dostępnych we wszystkich formatach: drukowanych, na tablety, smartfony i w formatach webowych - zapowiada Czykier.

Optizen Labs jest dostawcą rozwiązania Adobe Digital Publishing Suite dla większości wydawców prasowych w Polsce, a od ponad roku zajmuje się również planowaniem i zakupem reklam w wydaniach cyfrowych ponad 60 tytułów.

Działająca od 2008 roku firma Content Media specjalizuje się w sprzedaży rozwiązań reklamowych w zakresie custom publishingu i content marketingu. Jest brokerem reklamowym dla kilkunastu publikacji konsumenckich (m.in. dla T-Mobile, mBank, Noble Concierge, Asseco i in.) oraz niezależnych projektów wydawniczych (m.in. „Ramp” i „Futu”).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat