Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu

Krakowska agencja reklamowa Opus B przygotowała identyfikacjęrynkową marki dań gotowych Dobre Menu. Firma stworzyła nazwę,projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przygotowane przez Opus B nazwa, projekt graficzny logo orazlinie 10 opakowań mają podkreślać wysokie walory tych potraw. Służątemu wykorzystane w kreacji opakowań kolory: biel tła izdecydowanie różniące się barwy identyfikujące poszczególneprodukty oraz apetyczne aranżacje zdjęć.

Identyfikacja słowno-graficzna marki Dobre Menu zostałazrealizowana przez dział agencji Opus B zajmujący się branddesignem na zlecenie firmy Krzyżanowscy wprowadzającej nową liniędań gotowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"