SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji

Orange Polska rozszerzył oferty dostępne na platformie Orange Love wprowadzając dwie nowe usługi - Love Extra oraz Love Premium. Oba pakiety zapewniają światłowodowy dostęp do internetu, a ich głównym atutem ma być oferta telewizyjna obejmująca od 168 do 181 kanałów. - To naturalna dywersyfikacja oferty, z której korzysta już 950 tysięcy Polaków. 80 procent nowych użytkowników światłowodu przychodzi z kablówek, a Love Extra i Love Premium pomoże nam toczyć równorzędną walkę o pierwszy ekran w domach odbiorców - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.

Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska Article

Platforma Orange Love została wprowadzona w lutym 2017 r. oferując światłowodowy dostęp do internetu oraz wybranych kanałów telewizyjnych.

Teraz operator zapowiedział rozszerzenie oferty Orange Love o 2 nowe pakiety, których wyróżnikiem jest przede wszystkim bogatsza propozycja w segmencie TV.

Już 950 tys. użytkowników telewizji

-Kiedy wprowadzaliśmy na rynek Orange Love, pakiety łączące najważniejsze usługi stacjonarne i mobilne dla domu w najnowocześniejszych technologiach były nowinką - przypomina Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. - Dziś z Orange Love korzysta już ponad 1,2 mln klientów. Na drugie urodziny postanowiliśmy wprowadzić dwa nowe pakiety, z atrakcyjną ofertą programów telewizyjnych dla całej rodziny. Nowe pakiety Love zapewnią najlepszą rozrywkę dla wszystkich domowników: jeszcze więcej szybkiego internetu w komórce, światłowód o prędkości do 1 Gb/s oraz jeszcze więcej telewizji. Widzimy, że zwłaszcza telewizja cieszy się dużą popularnością. Ponad 950 tys. Polaków ogląda telewizję z Orange. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić dwa nowe pakiety skierowane właśnie do tych, którzy cenią sobie szeroki wybór atrakcyjnych treści – dodał.

Orange Love Extra (od 149,99 zł miesięcznie) to pakiet zapewniający internet domowy, w tym światłowód wraz ze Smart Wi-Fi, 168 kanałów telewizji, w tym 100 w jakości HD, bibliotekę treści w jakości 4K, a także usługę Orange TV Go, czyli dostęp do telewizji Orange na urządzeniach mobilnych. Wśród kanałów TV są m.in. Eleven Sports i Polsat Sport HD. W abonamencie komórkowym użytkownicy otrzymują internet bez limitu (10 GB z pełną prędkością, potem do 1 Mb/s) oraz smartfon Huawei Y6 2018 za 1 zł.

Wyższy i droższy pakiet Orange Love Premium (od 219 zł miesięcznie) oferuje światłowodowy dostęp do internetu, 181 kanałów TV, w tym 113 w jakości HD, telewizję i VOD w jakości 4K, mobilny dostęp do wybranych treści w Orange TV GO oraz HBO GO. W ramach pakietu klienci otrzymują m.in. dostęp do wszystkich kanałów Canal+ i HBO. W abonamencie komórkowym operator zapewnia internet bez limitu (20 GB z pełną prędkością, potem do 1 Mb/s) oraz smartfon Huawei Y6 2018 za 1 zł.

Orange podkreśla że użytkownicy, którzy wybiorą jeden z nowych pakietów, mogą dokupić w abonamencie komórkowym najnowsze smartfony w korzystnych cenach. W przypadku Orange Love Premium jest to Samsung Galaxy S10+ 128 GB dostępny z miesięczną ratą w wysokości 167 zł, zaś klienci, którzy zdecydują się na pakiet Extra mogą kupić iPhone XR 64 GB za 145 zł miesięcznie (ceny dotyczą umowy na 24 miesiące). Do Orange Love Premium z umową na 24 miesiące można też dokupić telewizor Smart TV LG 55’ 4K z miesięczną ratą w wysokości 71 zł lub Notebook HP 255 G6 za 62 zł miesięcznie.

Dotychczasowy pakiet Orange Love w cenie 99,99 zł miesięcznie, łączący cztery najpopularniejsze usługi: telewizję, internet, telefon stacjonarny i abonament komórkowy otrzymał nową nazwę – Standard. W ofercie dostępny jest także pakiet Mini, składający się z dwóch usług: internetu i abonamentu komórkowego, w cenie 79,99 zł miesięcznie.

Przy okazji wprowadzenia nowej oferty Orange uprościł zasady korzystania z dodatkowych pakietów telewizyjnych. Od 7 marca br. mogą oni uzupełnić swoją telewizję o dodatkowe kanały: w dowolnym momencie zamówić pakiet bez umowy lojalnościowej. Dodatkowo przy pierwszym zamówieniu takiego pakietu, przez pierwszy miesiąc mogą korzystać z niego za darmo.

Wprowadzeniu nowej oferty Orange będzie towarzyszyć startująca w piątek kampania reklamowa obejmująca spoty w telewizji i internecie. Za kreację kampanii odpowiada Leo Burnett, zakupem mediów zajmuje się agencja Initiative Media.

Oferta dla zamożniejszych klientów, 80 proc. przychodzi z kablówek

Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przyznaje, że obecne rozszerzenie oferty Orange Love jest kolejnym etapem ewolucji tej platformy spowodowanej większym niż kiedyś zróżnicowaniem potrzeb jej użytkowników.

- Wcześniej nasza oferta była zbudowana na zasadzie „one size fits all”, kierowaliśmy ją do każdego użytkownika – przyznaje Mariusz Gaca. - Teraz, gdy Orange Love w pewnym sensie dojrzała i okrzepła na rynku przyszedł czas by tę ofertę odpowiednio zdywersyfikować.

Nasz rozmówca nie odpowiada wprost na pytanie o to jacy użytkownicy mają stać się odbiorcami Orange Love w rozszerzonej formule – czy będą to obecni abonenci dostawców kablowych, czy też innych operatorów mobilnych mających w swojej ofercie dostęp do treści telewizyjnych.

- To w gruncie rzeczy pytanie o to z kim chcemy toczyć wojnę – zauważa Mariusz Gaca. - Staramy się jednak nie traktować naszej oferty jako konfrontacji z innymi uczestnikami rynku. Trzeba przyznać, że profil klienta naszych nowych pakietów to osoby zamożne i raczej z dużych miast. To m.in. konsekwencja faktu, że nasza obecna sieć światłowodowa dociera głównie do średnich i dużych miejscowości, choć oczywiście adresowanie tej oferty nie wyklucza żadnych innych grup odbiorców.

Gaca zdradza, że obecnie 80 proc. nowych użytkowników usług Orange Polska opartych na światłowodach to byli klienci operatorów kablowych. Nie chce jednak przewidywać jak duża może być grupa użytkowników usług telewizyjnych Orange po roku od wprowadzenia zaprezentowanych obecnie pakietów.

- To jasne, że zbliżamy się do magicznej granicy miliona odbiorców, ale nie liczby są tutaj najważniejsze – zastrzega wiceprezes Orange Polska. - Dla nas równie istotny jest fakt, że klientów telewizyjnych charakteryzuje wysoki poziom ARPU (średni przychód generowany przez jednego użytkownika – przyp. red.). Nie ma też co ukrywać, że oferta telewizyjna jest elementem walki o pierwszy ekran w domach użytkowników. Nie ma wątpliwości, że nikt nie zmieni dobrej telewizji na gorszą, dlatego nasze oferty w tym zakresie są starannie przygotowane i przemyślane.

Gaca przyznaje, że najwyższa oferta Love Premium jest kierowana na razie do najwęższej części odbiorców o wysokich dochodach, skłonnych zapłacić za dostęp do telewizji ponad 200 zł, choć ten segment w miarę rosnącej zamożności społeczeństwa będzie się rozrastał. Jednak koniem pociągowym mają być pakiety Love Standard oraz Love Extra.

- Oczywiście pewna liczba klientów będzie migrować z poziomu Love Standard do Love Extra, jednak nie na tym chcemy budować bazę naszych odbiorców. Najważniejszym źródłem mają być użytkownicy przychodzący do nas z zewnątrz – nie ukrywa szef segmentu konsumenckiego w Orange Polska.

Gaca zapytany o korzyści jakie użytkownikom mobilnym może przynieść wprowadzenie zapowiadanej technologii 5G nie ukrywa, że nie należy spodziewać się od razu rewolucji widocznej gołym okiem.

- Charakterystyczną cechą wprowadzania nowych rozwiązań tego typu jest pewnego rodzaju marketingowy szum, który ma ściągnąć uwagę przeciętnego odbiorcy na nadchodzącą technologię - przyznaje nasz rozmówca. - Jednak w wypadku 5G użytkownicy nie zobaczą rewolucji w swoich smartfonach, przynajmniej nie w takiej skali jak przy przechodzeniu z 2G na 3G lub wprowadzeniu sieci LTE. Oczywiście, internet nieco przyspieszy i będzie bardziej stabilny, ale tak naprawdę stopniowa zmiana będzie coraz bardziej widoczna wokół nas. 5G to przede wszystkim szansa dla biznesu, segmentu inteligentnych urządzeń czy komunikacji pomiędzy maszynami. Wraz z rozwojem 5G będzie się zmieniało nasze otoczenie i to w sposób jaki na razie trudno sobie wyobrazić. Jestem też przekonany, że przy okazji nowej technologii inteligentni ludzie powołają do życia zupełnie nowe firmy i usługi spełniające potrzeby, z których użytkownicy jeszcze nie zdają sobie sprawy - przewiduje Gaca.

Więcej internetu dla biznesu

Oprócz wprowadzenia nowych ofert Love Extra i Love Premium operator odświeżył też ofertę dla klientów biznesowych, zwiększając pakiet internetowy z 10 GB do 17 GB w kraju, w tym 3,6 GB w UE dla każdej karty SIM.

Użytkownicy oferty Orange Love dla Firm mogą również kupić smartfony Samsung Galaxy A9 za 40 zł netto miesięcznie oraz Samsung Galaxy S9 za 43 zł netto miesięcznie (oraz 249 zł na start) w planie Dla Firm z Multipakiem XXL (ceny obowiązują przy umowie na 24 miesiące). Orange oferuje także nowości: Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S10+ i Samsung Galaxy S10e, dostępne w kolorze niebieskim tylko w Orange.

Oferta Orange Love dla Firm składa się z minimum dwóch usług mobilnych oraz usługi stacjonarnej. W ramach promocji Orange Love dla Firm klient otrzymuje dwie karty SIM w cenie jednej za 28,78 zł netto. W opcji bez telefonu lub z telefonem na raty każda dodatkowa karta SIM to koszt 25 zł netto.

Plan Dla Firm można powiększyć o dodatkowe pakiety: Pakiet XL za 10 zł netto to więcej internetu, czyli 27 GB do wykorzystania w kraju, z czego 4,63 GB można wykorzystać w Unii Europejskiej. Z kolei pakiet XXL za 30 zł netto to 27 GB internetu w kraju oraz 6,68 GB do Unii Europejskiej. W zależności od pakietu klient otrzymuje także pulę minut wychodzących do UE, USA i Kanady. W przypadku pakietu XL jest to 250 minut. Dla użytkowników pakietu XXL połączenia z tymi krajami będą bezpłatne. Otrzymają też 200 minut rozmów w roamingu do Polski w wybranych krajach m.in. Chiny, Rosja czy Ukraina.

W ub.r. Orange Polska zanotował spadek przychodów o 0,7 proc. do 11,27 mld zł oraz 190 mln zł zysku netto (wobec 60 mln zł straty w 2017 roku). Na koniec roku telekom miał 14,8 mln kart SIM telefonii mobilnej, 3,41 mln klientów telefonii stacjonarnej i 2,56 mln klientów internetu stacjonarnego. Liczba użytkowników ofert konwergentnych wzrosła do 1,55 mln, a internetu światłowodowego - do 366 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miro
Tylko lemingi biorą ofertę od tego operatora, bo każdy kto jako tako ogarnia telekomunikacje trzyma się od nich z daleka.
3 2
odpowiedź
User
janko_r
Jeżeli to będzie tak beznadziejna jakość jak teraz dla wersji bez światłowodu (tak kiepskiego dekodera telewizji nie spotkałem przez 20 lat) to nie wróżę powodzenia . Cały czas wydaje mi się że Orange dalej działa jak Tepsa !!!
4 1
odpowiedź
User
magiera
Zmiany, dzięki nowej sieci oprócz szybszego internetu będą z czasem widoczne poprzez Internet rzeczy i rozwój inteligentnych miast. Na to będzie trzeba poczekać. Natomiast szybciej nowa siec wpłynie na wiele sektorów gospodarki jak przemysł i produkcja, a na dynamicznym rozwoju polskiej gospodarki każdemu zależy.
0 0
odpowiedź