Orange ma ponad 10,42 mln klientów

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, miał na koniec I kw. 2006 roku 10,419 mln klientów.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Według szacunków spółki dało jej 34% udziału w rynku wobec 32,6% rok wcześniej. Klientów opłacających abonament (post-paid) było 4,2 miliona, a klientów pre-paid 6,22 miliona, poinformowała w środowym komunikacie Telekomunikacja Polska SA (TP SA), właściciel 100% udziałów Centertela.

Miesięczne przychody na abonenta (ARPU) wyniosły w pierwszym kwartale 2006 roku 54,7 zł wobec 59,5 zł rok wcześniej, w tym w segmencie post-paid – odpowiednio: 95,6 zł wobec 98,9 zł, a w pre-paid: 26,9 zł wobec 29,6 zł.

Koszt pozyskania abonenta (SAC) zmniejszył się w pierwszym kwartale 2006 roku do 153,2 zł ze 188,1 zł rok wcześniej.

TP SA poinformowała również, że grupa miała na koniec pierwszego kwartału tego roku 1.319 tys. klientów korzystających z usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, oferowanej przez TP SA. (ISB)

Zysk operacyjny PTK Centertel spadł w I kwartale 2006 do 232 mln zł z 351 mln zł rok wcześniej. Przychody operatora wzrosły w I kw. 2006 roku do 1.603 mln zł z 1.306 mln zł rok wcześniej, wynika z raportu kwartalnego Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA), posiadającej 100% udziałów w Centertelu.

TP SA poinformowała, że wydatki inwestycyjne PTK Centertel wyniosły w I kwartale bieżącego roku 224 mln zł wobec 178 mln zł w I kwartale 2005.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu