Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych

Orange Polska prowadzi konkurs, w ramach którego wyłoni dwóch członków zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych

W jego ramach zostaną wybrane dwie osoby do tzw. Ekipy Orange. Będą odpowiadać za tworzenie treści i contentu zamieszczanych na profilach Orange w mediach społecznościowych.

Wybrane osoby zajmą się m.in. contentem, tworzeniem tekstów, relacjami z eventów. Za swoją pracę będą otrzymywać wynagrodzenie. Firma nie ujawnia jego wysokości.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać na wskazany adres email wideo z prezentacją i uzasadnieniem, dlaczego akurat Orange ma wybrać właśnie autora wideo.

Zgłoszenia można nadsyłać do 12 grudnia. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona w ciągu 10 dni od zakończenia konkursu.

Działania w mediach społecznościowych są elementem platformy komunikacyjnej Orange Zbliża, która powstała dzięki współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.

W III kwartale 2018 r. Orange Polska zanotował niewielki spadek przychodów do poziomu 2,775 mld zł. Zysk netto spółki wzrósł do 91 mln zł, a liczba użytkowników przekroczyła 14,6 mln. O 84 proc. rok do roku zwiększyła się baza odbiorców usługi światłowodowego dostępu do internetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta