SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Karolak, Mozil, Markowska, Kazadi i Szpak razem z Kubą Wojewódzkim reklamują Oranżadę Hellena (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez Colian) oprócz promującego już wcześniej tę markę Kuby Wojewódzkiego występują Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska i Patricia Kazadi. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GonnaBe, M5, UM i Kolterman Media Communications.

Article

Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska, Patricia Kazadi i Kuba Wojewódzki użyczyli swoich głosów do nowych reklam Oranżady Hellena. Spoty są utrzymane w kolorystyce charakterystycznej dla promowanej marki. Kampania jest realizowana pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”.

Kuba Wojewódzki przez ostatnie dwa lata występował już w reklamach Oranżady Hellena. Napój był też promowany w formie lokowania produktu w jego talk-show w TVN.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 16 marca i potrwa do 10 czerwca. Obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsatu i TVN), internet (m.in. Facebook, YouTube i Instagram) oraz punkty sprzedaży (plakaty, wobblery i foldery).

Kreację spotów zajęła się agencja GonnaBe, a produkcją - studio filmowe M5. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, a za działania PR - Kolterman Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Karolak, Mozil, Markowska, Kazadi i Szpak razem z Kubą Wojewódzkim reklamują Oranżadę Hellena (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
Zestaw niestrawny. Dziękuję nie wypiję
4 14
odpowiedź
User
bart
Na plus że dostrzeżono potencjał marketingowy Szpaka. Koncepcja "dobre bo polskie" podoba mi się.
21 1
odpowiedź
User
Ella
Potencjału marketingowego Szpaka nie widzą tylko zacietrzewieni co do jego oryginalnego wizerunku (co na własnej skórze przerabiał latami Niemen), gdyby ON tylko zechciał reklamować produkty do włosów, jego fanki by oszalały i zrobiły szturm na sklepy, takie ma uwielbienie wśród kbobiet w Polsce w wieku od 5 do 80 lat. Potwierdza to jego udział w Voice, poszedł, oglądalność z miejsca wzrosła, jego podopieczna wygrała, tylko dlatego że rzesza Szpakofanów z miejsca na nią złosowała; I to są fakty bezsporne na temat, jak fani go kochają.
11 0
odpowiedź
User
HelenkaNaKolanach
Świetny pomysł, ile "dziesiąt" odnotowaliście spadków? Świetnie! Dziękuję - nie piję
0 9
odpowiedź
User
Hellenoznawca
Świetny pomysł, ile "dziesiąt" odnotowaliście spadków? Świetnie! Dziękuję - nie piję


Haters gonna hate - a sprzedaż akurat konsekwentnie rośnie. I to do tego stopnia, że Oranżada w badaniach sharemarketowych już od kilku lat zostawiła w tyle wszystkie sprajto- i fantopodobne napoje gazowane. Jedyna kategoria gazowanych większa niż "oranżada" to "cola" - ale tu liczona jest łącznie i ta z czerwoną naklejką, i ta z błękitną.
4 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing