Organizator konkursu KTR ogłasza przewodniczących jury

Do 28 kwietnia można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji Konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 9 września podczas gali. Poznaliśmy nazwiska przewodniczących jury w kategoriach.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Organizator konkursu KTR ogłasza przewodniczących jury

Konkurs KTR nagradza wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.

Jury KTR 2025

Tegorocznej edycji będzie przewodniczyło 8 osób odpowiedzialnych za kategorie:

Communication – Michał Sęk, chief creative officer, Saatchi & Saatchi

Creative Strategy – Barbara Niedziela, chief strategy officer & board member, 2012 Agency

Technology – Mateusz Felsmann, founder & member, TWIN.collective

For Good – Marcin Talarek, Associate Creative Director, Gong

Design – Mateusz Machalski, pełnomocnik rektora ds. promocji, ASP w Warszawie

Ilustracja – Ada Zielińska

Fotografia – Olga Koka Skowrońska, creative partner, Wunderkamera

Audio/Video – Magda Olak, founder & producer, TANK

Entertainment – Tytus Klepacz, creative director & co-founder, Here Comes The Sun

Razem z przewodniczącymi prace będzie oceniało prawie 100 osobowe jury złożone ze specjalistek i specjalistów reprezentujących agencje, klientów, domy produkcyjne, designerów, fotografów, ilustratorów oraz twórców działających w obszarze entertainment

Projekty nagrodzone w Konkursie KTR będą uwzględnione w rankingu Marketing Masters by SAR, wyróżniającego najlepsze marketerki i marketerów, którzy przyczyniają się do rozwoju branży.

W ubiegłorocznej edycji konkursu KTR przyznano 37 złotych nagród, tytuł Agencji Roku trafił do DDB Warszawa, Reklamodawcą Roku został Netflix, a Domem Produkcyjnym Roku - Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu