Orient na orzeźwienie

Właśnie wystartowała pierwsza kampania reklamowa promująca nową orientalną linię Fortuny Minerado, wprowadzoną do sprzedaży w lutym br.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Spot przygotowała agencja Red 8.

Kampania obejmuje sześć ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz sześć kanałów tematycznych (m. in. Viva i MTV), zaplanowanych i zakupionych przez dom mediowy MediaCom. To już dwunasta telewizyjna kampania reklamowa firmy Agros Nova w tym roku.

Reklama telewizyjna Fortuny Minerado, oparta na pomyśle zmieniających się w kalejdoskopie owoców, już w pierwszym kadrze, muzyką i obrazem wprowadza widzów w klimat orientu. Owocowy kalejdoskop zamienia się w Minerado Orient, które nie tylko gasi pragnienie, ale parze młodych bohaterów daje również impuls do fajnej zabawy. 30-sekundowy spot wykorzystuje obok tradycyjnej techniki filmowej, technologię 3D. Za jego realizację ze strony zleceniodawcy, Agros Nova Sp. z o.o. odpowiadali: Andrzej Łęgosz – kierownik marketingu i Marcin Dzionek – kierownik marki Fortuna, zaś ze strony agencji - dyrektorzy kreatywni: Jerzy Przeździecki i Maciej Marasek oraz Agata Kusińska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe