SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Origami w europejskiej kampanii ProLogis

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa firmy ProLogis. Akcja – składająca się z trzech faz – jest prowadzona w całej Europie.

Trwająca obecnie kampania reklamowa dostarczającej obiekty dystrybucyjne firmy ProLogis podkreśla jej podejście do biznesu i współpracy z klientami. Akcja składa się z trzech odsłon opartych na hasłach „Real”, „More” i „First”. Każdy z przekazów wykorzystuje motyw origami symbolizujący kompleksowość, jakość i elastyczność oferty ProLogis.

Akcja – skierowana do partnerów biznesowych i klientów firmy – jest prowadzona w całej Europie, obejmując internet (portale kluczowe dla branży nieruchomości magazynowych) oraz prasę (tytuły biznesowe i branżowe). W Polsce kreację kampanii przygotowała agencja Tassells Design, a zakupem mediów firma ProLogis zajmuje się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Origami w europejskiej kampanii ProLogis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl