SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen Oil wybiera agencję do trzyletniej obsługi jego programów promocyjnych

Spółka Orlen Oil należąca do Grupy Kapitałowej PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową obsługę jej programów promocyjnych w latach 2020-2022 dla kanałów B2B i B2C na rynku polskim - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Article

Wybrana firma będzie pracować dla Orlen Oil od stycznia 2020 roku do stycznia 2023 roku.

Będzie odpowiedzialna za wdrożenie i obsługę programów promocyjnych skierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Uczestnikami programów promocyjnych B2B są przedsiębiorcy zaopatrujący się w produkty bezpośrednio i wyłącznie w Orlen Oil, w sieci autoryzowanych dystrybutorów i hurtowni.

Przykładem akcji do nich skierowanej jest zaplanowana na lato przyszłego roku promocja Platinum MaxExpert Beczka (lipiec 2020 roku) - za zakup beczki o pojemności 205L produktów z linii Platinum MaxExpert uczestnik otrzyma kartę paliwową o wartości X. Za zakup XX beczek produktu Platinum MaxExpert uczestnik otrzyma wielokrotność kart paliwowych lub nagrodę rzeczową.

Agencja będzie odpowiadać za stronę internetową akcji, przygotuje kreację materiałów promocyjnych, newsletter, bazę danych uczestników,  zajmie się wysyłką nagród, wdroży program lojalnościowy dla dystrybutorów itp.

Promocje konsumenckie Orlen Oil skierowane są do klienta indywidualnego - to klienci stacji paliw, marketów itp. kupujący produkty Orlen Oil. Przykładem akcji skierowanej do nich jest konkurs „Kibicuje Naszym na EURO”  (od 12 kwietnia do 12 maja 2020 roku). Ma polegać na premiowaniu nagrodami zakupów olejów Platinum. W ramach konkursu trzeba wymyślić chwytliwe hasło promujące markę.
Agencja zajmie się m.in. opracowaniem regulaminu konkursu, jego wdrożeniem, przebiegiem, promocją itp.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 20 grudnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orlen Oil wybiera agencję do trzyletniej obsługi jego programów promocyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl