Cztery oblicza Roberta Kubicy w reklamie Orlen Paczki

"Ciesz się tym, co nadejdzie" to hasło kampanii reklamowej usługi Orlen Paczka, z udziałem polskiego kierowcy F1 Roberta Kubicy. Akcję przygotowała agencja Heart&Brain.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cztery oblicza Roberta Kubicy w reklamie Orlen Paczki

Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa do 23 grudnia. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe.

Orlen Paczka to sieć ponad 6 tysięcy punktów odbioru paczek, szybki czas dostawy, atrakcyjne lokalizacje i aż 3 dni na odbiór. W najnowszej kampanii promocyjnej PKN Orlen, Robert Kubica prezentuje największe zalety tej nowej usługi.

W reklamie Robert Kubica występuje w kilku rolach, w każdej odbierając Orlen Paczkę.

Sieć „Orlen Paczka" obecnie obejmuje około 1100 stacji Orlen ponad 1000 kiosków Ruchu, prawie 4000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orlen-oil-uwolnij-potencjal-silnika ##

Orlen rozwija usługi paczkowe

- Usługa „Orlen Paczka" wystartowała pod koniec września. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. Orlen Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Orlen wspiera Roberta Kubicę w F1, ma także indywidualną umowę sponsorską z kierowcą wyścigowym. Kierowca przez ostatnie dwa lata wystąpił w wielu kampaniach reklamowych firmy,  promował „tanie tankowanie”, wziął też udział w akcji edukacyjnej „#DobryKierowca”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-kubica-pkn-orlen-dobry-kierowca ##

Orlen postawił już automaty paczkowe w kilku polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Płocku, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Są one zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, dostępnych przez całą dobę. I działają podobnie do tych, jakie ustawia w całej Polsce InPost. Różnicą między InPostem, a Orlenem jest m.in. to że klienci mają trzy dni robocze na odebranie swoich paczek, czyli więcej niż oferują inni operatorzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska