Orlen szuka domu mediowego

PKN Orlen rozpoczął proces wyboru domu mediowego. Postępowanie będzie przebiegać w trzech etapach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W pierwszym etapie wyboru domu mediowego Orlen zachęca zainteresowane firmy do przesłania ogólnych informacji o sobie, w tym doświadczeń, referencji i danych o otrzymanych nagrodach. Można to zrobić do 18 kwietnia zgodnie z formularzem udostępnionym przez koncern paliwowy w swoim serwisie internetowym

Całe postępowanie jest zaplanowane na trzy etapy i powinno zakończyć się w lipcu br. Zwycięski dom mediowy zostanie zaproszony do współpracy w ramach umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Poprzednio obsługą mediową Orlenu zajmował się ZenithOptimedia Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"