Orlen szykuje się do przetargu marketingowego, wysyła RFI do agencji reklamowych i domów mediowych

Koncern paliwowy PKN Orlen wysyła do agencji reklamowych i domów mediowych zapytanie o informację (tzw. RFI), bo planuje wybór podmiotów do kompleksowej obsługi reklamowej i mediowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen szykuje się do przetargu marketingowego, wysyła RFI do agencji reklamowych i domów mediowych

Zapytanie o informację to pierwszy etap, w którym dojdzie do preselekcji agencji, które się zgłoszą i wtedy zapadną decyzje co do dalszego postępowania. Orlen na podstawie odpowiedzi agencji reklamowych i domów mediowych chce zebrać informacje z rynku i na tej podstawie doprecyzować zapytanie ofertowe.

W odpowiedzi na RFI zainteresowane firmy mają przesłać swoją prezentację, tzw. profil oferenta oraz komplet wymaganych dokumentów. Termin ich składania mija 9 września.

Przy poprzedniej kampanii reklamowej - prowadzonej pod hasłem „Polska, biało-czerwoni”, związanej z Euro 2016 i igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro - Orlen współpracował z agencjami Just i Scholz&Friends Warszawa w zakresie kreacji oraz z MullenLowe MediaHub w zakresie planowania i zakupu mediów.

Od kilku miesięcy spółka ma nowego dyrektora wykonawczego ds. marketingu - został nim Rafał Pasieka, poprzednio pracujący w Instytucie Pamięci Narodowej (zastąpił Leszka Kurnickiego, który opuścił firmę).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?