SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OS3 dla kolejnych marek Hasbro Polska: Monopoly, Play-Doh i Nerf

Agencja OS3 (należąca do OS3 Group) rozpoczyna obsługę w mediach społecznościowych marek Monopoly, Play-Doh i Nerf należących do Hasbro Polska. To kolejne brandy firmy, dla których będzie pracować.

Article

OS3 dla wszystkich trzech marek będzie prowadzić komunikację na Facebooku, a dla Nerf - także na NK.pl. Działania będą skierowane do grupy docelowej produktów: dzieci, młodzieży i ich rodziców.

Komunikacja Monopoly, obejmująca m.in. promocję wspierającą wprowadzenie nowej odsłony tej gry, ruszy w drugiej połowie sierpnia, natomiast działania dla Nerf i Play-Doh - na początku września.

Poprzednio dla tych trzech marek pracowała agencja Gong. Obsługę Monopoly agencja OS3 zdobyła w przetargu, natomiast obsługę Nerf i Play-Doh - na podstawie wcześniejszej pozytywnej współpracy z Hasbro Polska. Umowy zostały podpisane bezterminowo.

Ogółem OS3 pracuje obecnie dla siedmiu z ośmiu marek z portfolio Hasbro Polska. Oprócz powyższych trzech są to Furby, My Little Pony Equestria Girls, Littlest Pet Shop i Transformers.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OS3 dla kolejnych marek Hasbro Polska: Monopoly, Play-Doh i Nerf

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl